+Follow

%&$#

#Assalamualaikum :-)
lama tak update blog, so semua sihatt? :> thanks for new followers. ohyaaa im kinda busy lately. dengan kelas tambahan, koko, folio, kerje sekolah, study and bla bla bla. dah tkde masa nak mainmain ~~ kadang kadang aku terasa macam.... K, tkde apa ah. biar aku rasa seorang diri :-) dah biasa macamni, eh dekat sekolah sekarang best!! awesome k? lagi lagi aku last year tahun ni. mmg terbaik, bertambah tambah 'Happy' aku! happy dengan life aku sekarang :-) taksabar nak abis sekolah. cita cita aku satu je, aku nak Berjaya then Bangga kan Parents aku :-) takkesah mulut orang yang bau 'harum' nak cakap apa. mulut orang tkboleh ditutup, eeeyuww ~ k tak kesah orang yang aku percaya tikam belakang or what. aku tahu kau kureng kasihsayang. so just let you know, jaga diri sendiri baru jaga orang lain. diri sendiri pon tak terurus kan? kesian kau, perempuan ke betina ni? :'O #weirdo! orang yang menabur fitnah lagi berdosa dari orang membunuh. so renungkan la ye sayang :* okay penat dah badan aku ni. jaga diri baik baik semua. aku sayang korang :* 

oh 'You' thanks belanja 'BIG APPLE' :-) yummyyyyyyyy byee </3