+Follow

abcdefghateyou!

hello semua, apa khabar? hehuwww exam sudah abis, bulan 3 sudah muncul. lagi berapa hari birthday kite. yeppiiiiiii!!! 19 MARCH, kite dah takboleh tggu dah >< sweet seventeen gituuu :) now life aku, oh okay mungkin, tak okay mungkin *jelinggg* entah laaaa, macam macam perobelem tahu tak? :'O rasa macam pfffttt -___- annoying giler do, k abaikan. haritu karnival dekat sekolah. AWESOME :) kene majal dengan kawan kawan. aku sporting k? menari poco poco atas pentas. kau ado? hik lepastu bntai tudung putih jadi hitam. biase ah tu, tkdapat tepek muka. tempat lain ditepek -.- chill, hana okay jerkk ;D hehe nak tahu kita jmpa siapa? kita jmpa Azwan >Fever Saia< dia snap snap gmba dekat sekolah kita. fuhhhh dia comel pendek ;D kahkah akhirnyaaa dapat jugak jmpa sifuuu saya ;D uhuuu lately aku rasa macam moody, entah kenapa wehh? tolong ah jangan moody moody. tk suka do. nanti aku buat muka 'comel' dekat semua orang. lepastu nanti aku marahmarah. tanak ah mcmtu :'( and kaki aku mula sakit balik. yang operation tu, k mama suruh pergi hospital balik :/ ubat aku dah buang. btw aku makin hitam. nice what? kbye *heart broken*