+Follow

lebih baik berkawan daripada couple

ye, lebih baik berkawan daripada couple.
aku cakap macamni sebab aku pernah bercouple, lepas bercouple semuanya menjadi musuh :'( musuh weh musuh!!!! kau paham musuh? masa mula mula kawan semuanya terbaik, gelak tawa semuanya perfect! time couple mula mula semuanya indah, teramat indah mengalahkan suami isteri. lama kelamaan gaduh bermula, itu tak kena ini tak kena. semua tak kena. lepastu putus</3 lepastu aku rasa menyesal bila couple sebab berkawan lagi better. time kawan semuanya elok. sangat elok wehh. time couple, sekejap je indah :'( baik berkawan. bak kata orang 'kawan selamanya' 'best friends forever' bla bla bla...... hmm entah kenapa ek selalu jadi macam ni. dugaan maybe? takpelah macamtu. hope semua yang aku kenal if aku ada buat salah aku minta maaf sangatsangat :'> semua orang pernah melakukan kesilapan. kbye